הבוננזה הבאה? • ראש המינהל: "רוצו לקרית גת"

    דוד קורצווייל No Comments on הבוננזה הבאה? • ראש המינהל: "רוצו לקרית גת"
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תבנו עליו: מנהל רשות מקרקעי ישראל בנצי ליברמן אמר היום בועידת הנדלן באילת כי בראשית 2014 יחתמו הסכמי גג שיניבו שיווקים אפקטיביים באזורי הביקוש בהיקף של עשרות אלפי יחידות דיור.

    ליברמן ציין כי גם השנה רשות מקרקעי ישראל תעמוד ביעדי השיווק השנתיים שהממשלה הציבה לה : 35000 יחידות דיור. עד היום שווקנו כ 28000 יח״ד , ״אולם צריך להודות ביושר שהתמהיל של השיווקים בין מרכז לפריפריה , שהיו בשנים האחרונות לא היה תמיד נכון ואפקטיבי להתמודד עם אתגרי השוק.״ אמר ליברמן.

    לדברי ליברמן, המענה המיידי והנכון לביקוש בשוק הדיור אינו טמון בסך השיווקים השנתיים והעמידה ביעד ה 35,000 יחידות בשנה, אלא בביצוע שיווקים אפקטיביים באזורי הביקוש ובזמינות גבוהה שיביאו להתחלות בניה בפרקי זמן קצרים. הנסיון מלמד שלא מעט מן השיווקים אינם רלבנטיים לנעשה בשוק הנדלן ולמעשה אינם מצליחים לשנות את התמונה ולתת מענה לביקושים כאן ועכשיו. זאת בשל שורה של חסמים ומחסורים שהופכים את חלק מן השיווקים לשיווקי סרק.

    שיטת הסכמי הגג שתצא לדרך בחודש הקרוב הופכת חלק מן השיווקים למוצר נדלן זמין ונגיש שמבטיח שהשיווק של היום יהפוך בעוד שנה וחצי לכל וחצי להתחלת בנייה תוך מתיחת אזורי הביקוש מעבר לגבולנת גדרה חדרה לכיוון קרית ביאיליק בצפון וקרית גת בדרום.

    ליברמן מסביר כי הסכמי הגג מבטיחים את התגייסות הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה לקידום השיווק והאצתו על מנת שיהפוך למוצר נדלן מעשי, זמין ומשפיע בטווח הזמן המיידי.
    ״קרית גת חלוצת הסכמי הגג תחתום על ההסכם כבר בעוד שבועיים והיא תהפוך לדבר הבא. אני אומר לכם רוצו לקרית גת. עיר שנמצאת במרחק נסיעה של 32 דקות ברכבת מעזריאלי עם השקעה ממשלתית מקיפה ומתוכננת עד לרמת ריהוט הרחוב , היא מענה דיור ראוי ואטרקטיבי שאין שום סיבה שזוג ישראלי ממוצע לא יחטוף בשתי ידיים.



    0 תגובות